Péter bácsi forditásai

Péter bácsi forditásai

Én, az orosz megszálló

2016. május 20. - szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja

 

 

<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/T65SwzHAbes" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 

 Én- az orosz megszálló.

2662

 

Én- az orosz megszálló.

 Üdvözlöm. Én orosz megszálló vagyok. Ez a mesterségem. Történelmileg így alakult.

Megszálltam Szibériát.  Ott most olajat, gázt, alumíniumot és még egy csomó értékes nyersanyagot bányásznak.  Ott most városok vannak sokemeletes házakkal, óvodák, forró víz és kórházak. Ott most nem lehet eladni néhány cobolyprémért nőket, ahogy ez az oroszok előtt volt.

Megszálltam a Baltikumot.  . Gyárakat és villamos erőműveket építettem a  mulatságos falvaik helyett. A Baltikumban kiváló rádiótechnikát és gépkocsikat gyártottak, híresek voltak parfümjeik és balzsamjaik. Felkértek, hogy távozzak. Most ott halkonzervet gyártanak, és a munkaképes lakosság nagyobb része euróvécéket pucol.

Megszálltam Közép Ázsiát. Ott csatornákat, gyárakat, űrrepülőtereket, kórházakat,  stadionokat építettem.  Ott űrrakétákat  és űrrepülőgépeket, olaj-, gáz- és vegyipari berendezéseket, építettünk, rezet, olajat és aranyat bányásztunk, búzát és gyapotot termesztettünk az egész ország részére. Felkértek, hogy távozzak.    Ott most csak amerikai hitelek teremnek, meg kender  és ópium, s a munkaképes lakosság fele útra kelt, hogy házmesterként, vagy az egykori megszállók építkezésein dolgozzék. 

 Megszálltam Ukrajnát.   Ott is gyárakat, villamos erőműveket, hidakat és üzemeket, bányákat és egyetemeket építettem. Ukrajna repülőgép hajtóműveket, hajókat, tankokat és autókat gyártott. Megkértek, hogy távozzak onnan.   Ott most majdanokat gyártanak kereskedelmi mennyiségben.  Sőt, ott már  lóf..t se gyártanak, de meg vannak győződve, hogy Európa tárt karokkal várja őket.  
És tudják mit? Megelégeltem, hogy folyton bocsánatot kell kérnem, hogy megszálló vagyok. Igen, megszálló vagyok. Születésem jogán. .A Kalasnyikov géppisztoly szerkezetét jobban ismerem, mint a tejescumiét. Agresszor vagyok és vérszomjas szörny. Reszkessetek.  Én voltam az, aki 300 évig éltem a mongol-tatárok alatt - de hol vannak most ezek a mongol- tatárok?  Én voltam az aki felgyújtotta Moszkvát, hogy ne kelljen Bonaparte Napóleonnnak átadnom! De hogy végezte Bonaparte? 
Én feküdtem Volokalamszk és Sztálingrád lövészárkaiban, én égtem a tankban Kurszknál. Megértettem, hogy a németeket feltartani hihetetlenül nehéz, majdnem lehetetlen, de más választásom nem volt. De hol vannak most ezek a németek? Hol van a szaros Hitlerjük. 

 

Megszálló vagyok, de erről a civilizált Európában nem tudtak. Ezért jött hozzám mindenki, aki csak akart. Törökök, angolok, lengyelek, németek, franciák.   Föld volt számukra elegendő - mindegyikükre 2,5 méter.  Igaz, az amerikaiak félnek idejönni. a rakétákban és az ötödik hadosztályban bíznak,  de számukra is van nálunk elég föld, még marad is

 

Orosz megszálló voltam, vagyok, leszek – a másé nem kell, de a sajátomat soha, senkinek nem adom.

 
Nem kell nekem a ti képmutató „szabadságotok”,  az attól való szabadság, hogy ember legyek. Ahhoz, hogy ember legyek, nem kell a ti rohadt kapitalista demokráciátok, nem kellenek a kétértelmű fogalmaitok és mindaz, amit nyugati „értékek”-nek neveztek- a perverziók, bűnök, az átverés és a határtalan mohóság. Én másban vagyok érdekelt.  

 

Az  orosz embert jobban érdekli a kozmosz, a tanulás, a gyógyítás, a tudomány és az emberek alkotóképességének fejlesztése.
Az orosz embernek tetszik az alkotás.
Udvariasan figyelmeztetek, utoljára.
Ne álljatok az utamba – én a békét építem, de mindenkinél jobban harcolok.

 

Tisztelettel, az orosz megszálló.
link: http://strategia-22.livejournal.com/6500.html

A bejegyzés trackback címe:

https://koszovoukrajnanakkemenylecketad.blog.hu/api/trackback/id/tr928681628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása